Inbox
Dapat SMS dari Sam tadi sebelum Jumaat,
baru nak baca je dah dapat agak,
it was pre-SSRWSBB !
tapi Sam, niat lu baik, lu tau wa sayang lu.
as I mentioned before, to quote;
"The thing is, I have come to the conclusion that Sappy SMS Raya Wishes Should Be Banned! (SSRWSBB!). They blistering your cellphone in many ways and manners, like a venom and you might want to cleanup your message box though, because you cant anticipate them.."
jadi, pendek-pendek cukup.
Selamat Beramal!
On the other hand, while YMing with Reza;
a true SSRWSBB! hardcore..
Me: weh, aku tunggu sms ramadhan ko mlm ni
Him: hahahahaha.. adeh
Me: yelaa, ko kan otai dalam sms2 wishes nii
Him: hahaha.. aku pun x dpt sms, mcm mana nk forward kat ko
Me: ada ke patut? kalau sms ko xde, x lengkap ramadhan aku dooo..
dan-dan lepas tu zass dia hantar,
"Sabda Nabi SAW: Sesiapa yg gembira datangnya Ramadhan, Allah haramkan jasadnya masuk ke dalam api neraka.. SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK"
syukran Ja, syukran.
baru nak baca je dah dapat agak,
it was pre-SSRWSBB !
tapi Sam, niat lu baik, lu tau wa sayang lu.
as I mentioned before, to quote;
"The thing is, I have come to the conclusion that Sappy SMS Raya Wishes Should Be Banned! (SSRWSBB!). They blistering your cellphone in many ways and manners, like a venom and you might want to cleanup your message box though, because you cant anticipate them.."
jadi, pendek-pendek cukup.
Selamat Beramal!
On the other hand, while YMing with Reza;
a true SSRWSBB! hardcore..
Me: weh, aku tunggu sms ramadhan ko mlm ni
Him: hahahahaha.. adeh
Me: yelaa, ko kan otai dalam sms2 wishes nii
Him: hahaha.. aku pun x dpt sms, mcm mana nk forward kat ko
Me: ada ke patut? kalau sms ko xde, x lengkap ramadhan aku dooo..
dan-dan lepas tu zass dia hantar,
"Sabda Nabi SAW: Sesiapa yg gembira datangnya Ramadhan, Allah haramkan jasadnya masuk ke dalam api neraka.. SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK"
syukran Ja, syukran.



3 Comments:
Khai, I senang je msg Ramadhan I.
"Enjoy Ramadhan while it's still here!!"
salam ramadhan too. :)
ary: sangat syahdu itu beb.
blogresepi: celah bedah mana dtgnya ni? :)
Post a Comment
<< Home