Wednesday, June 10, 2009

Mama is here for a week I think, and God has put a smile on my face because I have sense of breakfast is going to serve every single morning. I say BIG breakfast.

sometimes she did extra for tapau
"Bawak ni kat office, bagi kawan-kawan awak rasa".

and many times aku melantak sendiri je,
because that can save pennies for lunch!

5 Comments:

Anonymous Mrs Imran said...

tembolok eh anak mak sorang ni...:P

8:39 AM  
Blogger outkhai said...

kuek lagi minang ekau ni ha

11:13 AM  
Blogger Nasrul and Francine said...

Hehehehe aku suka jugak tapau food! Memang jimat duit. Tapi...camner kalo ibu tetiba merajuk tak masak? Makan luar ler jawabnya :p

12:24 PM  
Anonymous Mrs Imran said...

oh nk kasik betul skek speaking minang tuu

"tembolok eeehlaaa anak omak soghang ni haaaa"

phewww borpoloh nk tulih tuh..

4:08 PM  
Blogger outkhai said...

ary: ary, tapau hanya untuk pria sahaja.

mrs imran: mmg sah la bdk ni, stok bela kobau blakang rmh ni kot

5:09 PM  

Post a Comment

<< Home